call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Thursday, 2 August 2012

haisehhh .

aku tengok evol macam suka si wan aja . atoto , mati aku . aku sayang wan . macam mane aku nak lupa kan dia . adey , aku tak boleh laa anggap dia us a friend . . .

Wednesday, 1 August 2012

dia


aku sayang dia ! tak pernah ada orang lain selain dia . tapi dia suke orang lain , yaa evol itulah orang nya . kbye :(

hancur hati . !

aku tahu dahh . dah agak dah . kau nak perguna kan aku kan . kau tak gentle bro , kau sukakan kawan aku tapi kau jadi kan aku supaya kau boleh rapat dengan kawan aku . aku tak boleh marah kawan aku tuh , sebab aku tahu bukan salah dia . tapi aku tengok si evol tuh macam suka wan aja . tak apalah , aku redha . siapalah aku . aku hanya insan biasa yg tak mempunyai kecantikan . tak apa lahh aku bahagia kalau tgok kau dah kawan aku bahagia . aku tak kesah korang nak couple asalkan kau bahagia . tapi ! aku tak suka kau permaikan aku sebab nak evol !! aku ada hati dan perasaan . kau goda aku , bila aku dah sayang kau balik aku clash kan soyod kau buat bodoh kat aku . aku ibart macam bola dan alat permainan kau . tak !! hati aku sakit lagi . sampai hhati kau wan . tak apalah bgos lah kau pilih evol yelaa dia kan lawa. tak mcam aku buruk ! hitam , jongang . evol tuh kan putih lawa hot ! tolong laa berhenti mainkan aku . aku terasa bodoh tahu tak . kau buat macam aku ni tak ada maruah . kalau kau nak orang lain , jgn nak libatkan aku . aku benci kau buat sekali lagi . kali ni aku cuba betol-2 lupa kan kau . bye !
bermacam cara dahh aku buat biar lupa kan kau . sampai aku gesak mak aku supaya pindahkan sekolah lagi . tapi mak aku kate tahun depan . next year ? taknak aku , bye tak payah tinggal . lol . tolong laaa , aku dah cube mcm care nak lupe kan kau . tak boleh wey , tak boleh . :(
kau ingat aku boleh lupe kau ke bodoh ? aku sayang kau laa . berapa lama aku nangis sebab kau ? 5 bulan . kau fikir memory aku dengan kau boleh hilang macam tuh aja ke ? weyy ,, aku sayang kau bongok . kenapa kau tak pernah sayang aku ? ohh lupe , siapa laa aku kau nak sayang kan . aku kan jongang . aku kan sempurna . . aku jongang ke ? tak pon , siket jaa . bila aku tengok diri aku sendiri , aku tengok aku sendiri dah mcm keling mati laki tahu tak . . 
siapa aku dalam hati kau ? siapa ? kay aku tahu , aku adalah perempuan yg 'syok sendiri' kan ? 

kau tahu tak aku sayang kau ? kau pernah tahu tak ? tak kan . form 1 memang takde perasaan sangat , tapi bila akhir tahun aku dpt rase perasaan aku kat kau . kau buat aku sayang kat kau , tapi . . aku rase kau tak pernah balas kan . aku merajuk kau pujuk , kau usap kepala aku , kau marah pitah bila kau thu pitah sepak kaki aku . sweet kan . tapi kau tak tahu perasaan aku .. 

tahun depanya baru kau ajak aku couple , kau kate kau sayang aku . tapi sebulan aja , then kau tinggal kan aku terkontang kanting . kkay good . exam aku pon tak kemana . lepas tuhh , aku dgr cerita pasal kau dgn alin . kau thu tak betapa hancur hati aku . bila aku dgr cerita macam-2 pasal kau , aku sabar aja . aku terima orang lain kutok kau . aku sayang kau . . kau paham . dah banyak airmata aku keluarkan untuk kau . aku kesian kat kau , sebab orang kata kalau prempuan tuh nangis sebab lelaki , lelaki tuh akan di pukul kt akhirat dgn tulang rusuk perempuan . aku cube tahan !! tak dia nak keluar jugak . 

aku masih bersabar orang kata kau mat rempit laa apa laaa . aku rase nak sepak muka orang tuh . tapi aku sabar wan , aku taknak gadohh sbb laki . aku taknak . . wan !! aku sayang kau . kau tak tahu kan . tapi aku rase kau dah tahu . kau buat tak tahu kan . kay thanks buat aku macam nihh . ;')

Thursday, 8 December 2011

hari ni aku nak cerita pasal mimimpi aku . . 
tadi aku mimpi peik , sedih , bahagia . ==!

cenggini mimpi aku . . 

aku masuk satu tempat macam asrama , tapi bukan sekola . . tah lha aku tak tahu nak ckp ape . . 
masok-2 aku ade nampak mamat ni ensem , tapi aku tak ingt sape mamat tu . aku mcm penah tgok . . lame-2 aku kt situ aku dengan mamat tu becinta .
bile program kt tempat tu dah nak habis aku cakap ngan mak aku , aku nak kahwin ngan mamat tu . mak aku ngan mak mamat tu pon setuju . padahal umur aku tu 18 tahun mamat tu pulak 19 tahun . (mimpi kan pelik sikit aku pon tak paham) 

   bile dah angkat nikah kat umah aku dengan buat majlis , giliran kat umah dia pulak . mak ngan bapak aku dah pergi dulu kat sane . aku dengan dia lambat siket . mase dalam perjalanan dia pegang tangan aku , dia cakap dia sayang aku . kaau boleh dia tak nak berpisah dengan aku . dia nak hubungan aku dengan dia keka hingga ke akhir hayat . smpai kt R&R aku nak tukar baju . . pastu sampai kat kereta dia usap pipi aku , dia cakap kt aku . aku pakai ape-2 pon cantik . pastu aku pelok dia ~ 

    sampai kt umah dia , aku teros masuk bilek dia nak rehat . . dia pulak pergi mane tah , dia kate ade hal . besok nye nak bersanding dia tak balik-2 . aku satu keluarga dah risau . aku call dia , dia tak jawab . bia aku carik dia kat bandar aku ade nmpak kereta dia kt restoran . bila aku masuk restoran tu aku tanye pekerja dengan tauke restoran tu nampak dia tak  . tauke restoran tu cakap ade semalam . dia ikut kawan dia naik kereta pergi mane tah . kawan nye tu sorang perempuan dua orang lelaki . 
     aku balik rumah mentua aku , aku ckp semua yang aku nampak . lepas solat zuhur aku dapat satu panggilan , ade sorang laki ni dia cakap lau nak jumpe suami aku pergi tanah perkuburan (aku lupe tanah perkuburan ape) aku pun pergi lah . aku tengok banyak darah kt badan dia . aku pelok dia , habis baju pengantin aku penuh dengan darah . aku tanye dua orang laki tu nape dia bunuh suami aku . dia cakap suami aku dah sakit kan hati adik dia . suami aku permainkan adik dia . 0.o

    lepas pengebumian dia , dan majlis tahlil aku terus balik . aku tak sanggup nak lame-2 kt situ . balik tu keluarga aku singgah hotel 1 malam sebab dh malam . besok nye nak balik keuarga aku dah tunggu kt bawah , tinggal aku dengan kawan aku dalam bilik tu . kawan aku ikut same sebab dia nak jadi pengapit . pengapit tak jadi . tah macam mane tetibe aku dengan kawan aku jadi dari balkoni hotel tu . sedar-2 aku dah ade kat hospital . aku koma , kawan aku pulak meninggal dunia . aku teros blur sejak kejadian tu . aku tak boleh terima kenyataan yang kawan aku dengan suami aku dah meninggal . 

   setahun aku trauma , mak bapak aku tak tahu nak bwat ape . lepas tu bapak aku hantar aku dekat program yang hari tu aku jumpe dengan suami aku . . . dekat sane aku rase tenang je . kt sane aku same je . kat sane aku tak berani nak pandang lelaki lagy . sebulan aku kt sane , aku dah selesa . aku taknak balik . lagi pun kt sane aku boleh ingt balik memori aku dgn dia .   

   aku selalu menangis ingat kat dia  , bila aku tgok cermin aku selau ingt kate-2 dia . dia ckp 'sayang kalau pakai ape-2 pon cantik'  . 


  bila keadaan aku pulih sikit , bapak aku bawak aku pergi air terjun mandi-2 kt sane . aku rase gembira kt sane . tgh aku mandi-2 aku nmpk kelibat seseorang yang aku amat rindui . tapi aku tak percaye , aku rase itu hnye bayangan aje , sebab dia dah tak ade lagy dalam dunia ni . aku pon bwat bodoh je dgn kelibat tu . tengah aku tgok air sungai tu mengalir aku dengar suare bercakap ' awak lau macam-2 mane keadaan pon cantek'  . 0.o 
terkejut aku ! aku tgok muka yang aku rindu tu . aku rase mcam nak pelok je dia . aku pon senyum je lah , nak bwat macam mane lgy . bila aku nak balik dia minta aku nombor telefon aku . aku bagi je , aku pon gembira sebab aku dapat lepas kan rindu aku . sebelom aku bla dia tetibe pelok aku sambil dia ckp 'abang rindu sayang' . aaaaaa   ?? alangkah bahagia nya aku . 

  aku teros terbangon dari tidor , , bila bgon aku nangis jugak . aku tak tahu name dia tu sape , rupa dia pon aku tak ingat bila dah bagon tidor . 
perit giler bila aku ingat balik mimpi nie . aku harap aku dapat jumpe lelaki tu . . . :')