call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Thursday, 8 December 2011

hari ni aku nak cerita pasal mimimpi aku . . 
tadi aku mimpi peik , sedih , bahagia . ==!

cenggini mimpi aku . . 

aku masuk satu tempat macam asrama , tapi bukan sekola . . tah lha aku tak tahu nak ckp ape . . 
masok-2 aku ade nampak mamat ni ensem , tapi aku tak ingt sape mamat tu . aku mcm penah tgok . . lame-2 aku kt situ aku dengan mamat tu becinta .
bile program kt tempat tu dah nak habis aku cakap ngan mak aku , aku nak kahwin ngan mamat tu . mak aku ngan mak mamat tu pon setuju . padahal umur aku tu 18 tahun mamat tu pulak 19 tahun . (mimpi kan pelik sikit aku pon tak paham) 

   bile dah angkat nikah kat umah aku dengan buat majlis , giliran kat umah dia pulak . mak ngan bapak aku dah pergi dulu kat sane . aku dengan dia lambat siket . mase dalam perjalanan dia pegang tangan aku , dia cakap dia sayang aku . kaau boleh dia tak nak berpisah dengan aku . dia nak hubungan aku dengan dia keka hingga ke akhir hayat . smpai kt R&R aku nak tukar baju . . pastu sampai kat kereta dia usap pipi aku , dia cakap kt aku . aku pakai ape-2 pon cantik . pastu aku pelok dia ~ 

    sampai kt umah dia , aku teros masuk bilek dia nak rehat . . dia pulak pergi mane tah , dia kate ade hal . besok nye nak bersanding dia tak balik-2 . aku satu keluarga dah risau . aku call dia , dia tak jawab . bia aku carik dia kat bandar aku ade nmpak kereta dia kt restoran . bila aku masuk restoran tu aku tanye pekerja dengan tauke restoran tu nampak dia tak  . tauke restoran tu cakap ade semalam . dia ikut kawan dia naik kereta pergi mane tah . kawan nye tu sorang perempuan dua orang lelaki . 
     aku balik rumah mentua aku , aku ckp semua yang aku nampak . lepas solat zuhur aku dapat satu panggilan , ade sorang laki ni dia cakap lau nak jumpe suami aku pergi tanah perkuburan (aku lupe tanah perkuburan ape) aku pun pergi lah . aku tengok banyak darah kt badan dia . aku pelok dia , habis baju pengantin aku penuh dengan darah . aku tanye dua orang laki tu nape dia bunuh suami aku . dia cakap suami aku dah sakit kan hati adik dia . suami aku permainkan adik dia . 0.o

    lepas pengebumian dia , dan majlis tahlil aku terus balik . aku tak sanggup nak lame-2 kt situ . balik tu keluarga aku singgah hotel 1 malam sebab dh malam . besok nye nak balik keuarga aku dah tunggu kt bawah , tinggal aku dengan kawan aku dalam bilik tu . kawan aku ikut same sebab dia nak jadi pengapit . pengapit tak jadi . tah macam mane tetibe aku dengan kawan aku jadi dari balkoni hotel tu . sedar-2 aku dah ade kat hospital . aku koma , kawan aku pulak meninggal dunia . aku teros blur sejak kejadian tu . aku tak boleh terima kenyataan yang kawan aku dengan suami aku dah meninggal . 

   setahun aku trauma , mak bapak aku tak tahu nak bwat ape . lepas tu bapak aku hantar aku dekat program yang hari tu aku jumpe dengan suami aku . . . dekat sane aku rase tenang je . kt sane aku same je . kat sane aku tak berani nak pandang lelaki lagy . sebulan aku kt sane , aku dah selesa . aku taknak balik . lagi pun kt sane aku boleh ingt balik memori aku dgn dia .   

   aku selalu menangis ingat kat dia  , bila aku tgok cermin aku selau ingt kate-2 dia . dia ckp 'sayang kalau pakai ape-2 pon cantik'  . 


  bila keadaan aku pulih sikit , bapak aku bawak aku pergi air terjun mandi-2 kt sane . aku rase gembira kt sane . tgh aku mandi-2 aku nmpk kelibat seseorang yang aku amat rindui . tapi aku tak percaye , aku rase itu hnye bayangan aje , sebab dia dah tak ade lagy dalam dunia ni . aku pon bwat bodoh je dgn kelibat tu . tengah aku tgok air sungai tu mengalir aku dengar suare bercakap ' awak lau macam-2 mane keadaan pon cantek'  . 0.o 
terkejut aku ! aku tgok muka yang aku rindu tu . aku rase mcam nak pelok je dia . aku pon senyum je lah , nak bwat macam mane lgy . bila aku nak balik dia minta aku nombor telefon aku . aku bagi je , aku pon gembira sebab aku dapat lepas kan rindu aku . sebelom aku bla dia tetibe pelok aku sambil dia ckp 'abang rindu sayang' . aaaaaa   ?? alangkah bahagia nya aku . 

  aku teros terbangon dari tidor , , bila bgon aku nangis jugak . aku tak tahu name dia tu sape , rupa dia pon aku tak ingat bila dah bagon tidor . 
perit giler bila aku ingat balik mimpi nie . aku harap aku dapat jumpe lelaki tu . . . :')

Wednesday, 30 November 2011

malam tadi aku mimpi kau !! 
aku mimpi sebab aku ingt kt kau seblom tidor , , 
aku selongkah almari aku . aku tgok kertas periksa aku yg kau conteng . 
aku menangis ingt kn kau .. aku menangis !! 
dalam mimpi aku aku mimpi kau datang uma aku ajak hang kat j.j 
aku pon pegy . kau ajak karoake kt green box . aku pon pegy . . 
kite nyanyi berduet . !!
mmng sblom mimpi toe kau ajak hang kan ? kau kate lau hang nnti tak rindu ! 
kau ckp kite kene slalu hang sbb takot nnti kite dh tak rapat sebab tahun dpan kite kelas 
lain . :'(
aku ingt kakte-2 kau !! 

tapi tadi aku bukak fb kau ngan kawan aku  komen nie kt status aku !!

Congrats .Hope kekal .   

tgk ___ da jeless. . koe niy nawa. .  <------ kawan aku !!

Adoi . bila masa plak aku suka nawa . tak hadap la .




nape ?? kawan kau ckp kau ade hati kat aku !! lau tak kenape kau tolong angkat kn buku aku ke meja guru ps2 sampai  SPBT ! nape ? 
kau tak mengaku ? kau malu ? yela aku bukan comel mcm buah hati kau ken ? 
aku pham wey !!





Sunday, 20 November 2011

sayang dia !



okay u ! dulu aku ade cerita pasal iwan ken ? pic kt atas toe le iwan . nk kate hensem okay lah jugak ! :> 
bagi aku hensem ! hehehe ~ dia minat elmo mcm aku gak . hehehe . walaupon aku tak couple ngan dye lagi tapi aku masih sayang kn dia . huhuhu ! awwww <3 
kehkehkeh .. 
hello girl ! who u ? i dont now u .. omg ! 
girl u tak malu kew nk salam i ? omg ! jijik larh weyh aku nk salam kau . 
kau bukan kawan aku , hanye kawan aku jew yg aku salam . owg yg aku tak kenal , bukan kawan & aku tak anggap sebagai kawan aku tak kan salam . 
by the way kau tak yah tunjuk baik okay .. 


- 3.15 p.m : time waktu rehat kt skolah ! aku tgh tunggu farah , zatul & azreena . aku tengah jerit panggil nme zatul . tetibe ade owg sentuh bahu aku . dengan muka separuh pelik aku pandang dia . dia budak yg aku benci sbb rampas kebahagiaan aku yg suke LARI RUMAH tetibe hulur tangan nk salam dengan aku .  aku bwat dont now jewp ps2 aku jerit lagy nme zatul . tetibe azwan ckp 'salam lha nazwa kau nie kejam betol owg dh hulur bwat tak tahu pulak , jgn lha dengki dgn dye. tgok muka dia toe kau tak kesian kea' aku pndang muke dia , dia bole senyum kemot dye toe kt aku . hish ikot kn aty nk jew aku tampo ! nk taknak aku salam jew lha smbil bwat muke . 


-4.05 p.m : balek awal ! aku jalan sebelah azwan pastu aku pandang azwan tetibe azwan ckp ' _ _ _ jom balek jom ,, nawa jeles lha toe nnti balek nangis touching keco kt facebook.'      pannnggggg !!! merah pipi wan aku tampo . kan dh kena ngan aku . peduli ape aku . aku pandang belakang tgok ida  beri snyuman kemut dye toe kt aku . huh . aku jalan malas nk layan wan , aku lain pitah kawan wan . 

Friday, 4 November 2011

menderita ~

aku goris name dia kat tangan aku gune pisau ,,pedih sangat tapi hati aku lagi pedih daripada pedih di tangan .. 


aku mengaku aku mmng suke dia sejak permulaan skola , tpi tak obses sangt sbab aku minat orang lain . tapi sejak dua tiga hari nie aku obses sngat ngan dia . lagi-2 sejak dia tarik tudung aku dari cermin tingkap luar koridor .. kepale aku terhantok kuat . aku lari kejar dia pijak kaki dia . then ,, lepas aku pijak aku duduk jea kt tempat kitaorang lepak . aku tankop kepale sebab aku pening kepale lepas hantokkan kuat toe . tapi dia ingt aku merajok sbb dye tarik tdong aku toe .. dia ade test pujok aku sket-2 tapi aku ckp takde pape . lepas rehat tak jadi toe (hahaha,,paham-2 jea lha) kaki aku kene tendang ngan fitrah kawan dia . saket sangat .. lepas kene tendang aku tahan saket , airmata aku pun melele lha tak tahan .. pstu dia nmpak aku menangis dia pun pujok aku lagi sekali sbb tak sedap hati .. dia pujok sweet sngat .. mule-2 dye pegang aku dia tnye kenape .. aku tarik tangan aku .. aku bwat bodoh aje . dia malaz lagi nk pujok dye pulak yg merajok ngan aku ! =='


besoknya,khamis - dia bwat dont now ngan aku kali nie aku pulak yg pujok dia . periksa pj mase nk pas kertas ke belakang dia tulis kt kertas aku dia ckp 'okay aku takkan tulis lagi' aku pandang dia dia bwat tak tahu . periksa last math dia tulis lagi kat kertas soalan aku ,, 'MOHAMMAD NAZWAN' paham kan jea lha maksod NAZWAN 


besoknya,jumaat- pemulangan buku ,, dia dh okay . tapi aku pulak jeles tengok dia jalan ngan budak pompuan baru pindah dari skola SMKSJ bulan lepas .. saket hati aku sbb aku dh mula suke kt dia . 
dia ckp ngan aku aku diam kn aje ,, tpi aku ade lha gak ckp ngan dia sbb takot dia ingt aku still merajok . mase pemulangan buku berlangsong ,, aku tengah ikat buku sambil berdiri . dia pulak lepas pulang buku dia teros dudok kt tempat aku . aku kt tempat aku gak tpi berdiri . aku tengok dia sekilas pndang jea ps2 aku sambung ikat buku . tetibe dia ckp 'nazwa aku dha kapel ngan _ _ _ kau marah tak ?' aku pandang dia then aku pulak ckp 'nk bwat ape aku marah ,, tapi betol kea ? yeke ? tak pecaye lha ' dia pulak smbung 'betol lha ,, tgok koe mcm marah jea . lau koe marah bgy thu aku nazwa' aku smbong 'aku tak marah lha wan ,, lau koe nk kaple ngan dia kapel jea lha dh toe pilihan kau bukan pilihan aku, aku tak boleh nk halang toe bkan hak aku' ps2 dye diam .. aku teros bla tak tahan aku nk dngar lagi .. ps2 aku duduk kt tempat aku dia datang balek ,, kali nie dye amik kerusi orang lain letak kt sebelh aku ps2 dye dudok . lepas dudok dye teros tangkop kn kepale dye kt atas meja aku . aku pndang dia , aku tnye dia kenape . dia ckp dia saket perot . aku ckp ngan dia lagi sroh lha _ _ _ urot . dia ckp taknak . then kitaorang pun borak-2 lha . ps2 tgh borak dia senyum-2 . aku pelik , aku pndang keliling smua orang pndang-2 ps2 senyum . aku malu teros bla . lepas toe dia bla , aku tak tahu maybe jumpe buah hati dia kot . ps2 dia datang lagi kt aku teros amik buku-2 aku bawak kan ke depan . ps2 dia pnggil aku datnh ke depan . smua orang snyum-2 . mase rehat aku ngan zieqah nk anta buku pegy bilik SPBT aku terserempak dia ngan _ _ _ kt tangga baru lepas rehat same-same kot . saket hati aku tak terakat . zie teros ajak aku turun cpat-2 . aku rase nk menangis kat situ jugak . . . lepas rehat aku dh tak jumpe dia sngt sbb dia teros balek .. 


smpai umah aku menangis aje ,,, aku ingt ape yg dye bwat kt aku . kdang-2 aku snyum , kdang-2 aku marah . aku rase lau orang lain tengok mesti engat aku gile ..

Sunday, 30 October 2011

malaysian girl !

jyeah ,, kami lha malaysian girl ..

terdiri daripada :-

*http://www.facebook.com/qeylott
 *http://www.facebook.com/qeylott#!/syaza.syaf
*http://www.facebook.com/qeylott#!/bastinjieberjustinbieber
*http://www.facebook.com/profile.php?id=100001577635086
walaupun dia tak pakai baju Malaysia , tapi takpe

*http://www.facebook.com/profile.php?id=100001577635086#!/rindukau.sygs

ini lha harapan bangsa dan negara ,, wahaha

sibok dalam hidop aku ,,

aku tetibe teringat kat dia ,, 
kenape harus ingt dia balik ? 
au rindu dia kea ? 
dia orang pertama aku kapel ,,

semalam , lepas au lepa ngan kawan ,, aku jalan kaki balek dari kedai makan . aku jalan , aku dengar orang hon-2 kat blakang aku pandang blakang tgok dia ngan kawan-2 dia tengah gelak-2 . aku bwat bodoh ,, 
pastu balek dalam bilek aku ingat dia lagi ,, =,,= 
aku taksuke macam nie ,, mase malam pulak aku nak hantar mak aku pegy esso tnggu bas nk g rombongan ,,
aku masok dalam esso toe nk beli air ,, aku nmpak dia kt counter nk bayar minyak . au tgok baju dye ,,, 
dia pakai baju MALAYSIA .. petang mase dia hon-2 aku toe aku p0n pakai baju malaysia ,, 
aku pandang dia ,, dia senyum kat aku .. ya allah aku rase sesuatu . mase dia nak keluar pon dye pandang aku sambil senyum ,, malam toe aku teringat mase kite orang kapel .. 
--' sebel betol aku ,, 

hishamtolongjanganbwatmacamni

Friday, 21 October 2011

kawan saya ,,

meyh-2 tgok kawan saye meh .. kawan saye sume comel-2 , cantek-2 &cute-2 . kau hade ? tak hade ken ? wahaha

OKAY-2 1)Nur Sara Syahirah bt Mohd Shahlan,13.. dye kawan aku ! tengok ! comel ken ? kahkahkah .. 
she is my bff . ya forever ! dye skola ket SMK sriistana . wahahaha .. 

2)nurul ain kamelia bt ____ akhir,13 . wahaha aku tak ingt yg dpan aku ingt akhir nya aje .. wahahaha . sorry keme dh lame tak bergurau , saje nk gurAU-2 kahkahkah .. dye kawan saye , school at SMkSJ .. 


3) nie kawan saye juge , name dye Zatul Afiqah Bt ABD Razak .. 
dye kwan gile-2 saye ,, dngan dye lau sehari tak gelak tak boleh tok ! ade jea yang bwat kita orang gelak ,, ade lagy 3 orang manusia yg perangai mcam kami ..



4) k nmpk yg tgh baring toe ? yes dye la antara slah sorang yg aku ckp kn tdi toe . nme dye farah hanani,13. skola tpg ! zatul pon tpg gak ,, dye nie pong gile-2 gak persis saye juga zatul .. 




nmpak tak , nmpK tak ? okay nie la bole di kata kan geng saya ,, but yg tudong itam toe kawan jew nme nye Z!eqah , skola aku gak .
okay yg 2 orang lgy tu ,,, yg tak pkai tdong toe . kay , nme dye Chai Jie Hui ,,keturunan cina . perangai same macam kita orang ,lagy 1 toe ha yg blakang aku yg tgh menonggeng toe .. nme dye Azreena Liyana , Keturunan pakistan ! wahahaha ,, tak la melayu .. same gak prangai nye .. dye tarikh lahir nye sme nan aku .. 




nme dye arysa arina !! skola aku , sebaya aku .. 
dye lah fotographer saya dan kawan-2 . wahahaha ... cantek kn dye .. ade lagy sorang Malissa Zurin , carik pic dye tak jmpe  dye private kan . wahahahaha

Monday, 17 October 2011

tak harap kan dye lagi !

aku malas lah nk harap kan dye lagy ,, malas nk amik thu pasad dye lagy . aku dh tak suke ,, 
tapi aku masih ade perasan suke kt dye . aku sayang kt dye lagi walaupon aku thu dye dah ade gf . 
err . -,- aku benci lah mcm nie ,, boleh tak aku tak nak ade persaan nie . dye dh ade makwe n dye tak suke aku . aku nie jew yg SS kt dye . dye takde secebis perasaan pon kt aku . yela aku nie bkn cantek pon . sakai plak toe , patot kea dye suke aku ? tuihh ! muke aku mmng mntak ludah je .. aku mmng hina .. n aku bkn ciri pompn kesukaan dye . ishh .. aku malaz nk pikir lagy pasal nie .. 

Sunday, 2 October 2011

manusia b0leh berubah ..

saya ade kawan ! 
dye da berubah , saye sedih . 
ramai kawan-2 saye cakap . 
dulu dia baik , pemalu , tapi sekarang ... 
saye tak mau ckp sbb dia kwn saye . 
walaupun ade orang fitnah dye masok bilik laki , aku tak pecaye 
sbb aku tahu dye bukan macam tu . bile dye tnye dye tahu tak pasal toe saye 
ckp tak tahu sbb aku takot dye sediyh . nnti dye ingt aku pecaye pasal toe .
tapi bila aku tgok dye mmng berubah .. aku nak dye balek ! aku nak dye yg dulu 
arrggh !! mcm nie la kwan . sejak bercinta berubah sngt .. cinta monyet 
jarang bwak smpai ke pelamin . cinta monyet hanye sekadar cinta sementara 
sahaja . cinta sejati datang dari hati !!

Friday, 9 September 2011

kawan ?

huh , kawan ke ? sampai aku lalu tak pandang , aku rase ko da nmpak aku lalu tapi kau saje je bwat-2 ta nmpk . aku tahu la aku skola laen tak yah la nak ke tepi kan aku . beraya tak ajak aku . okay fine . aku tahu nie mmng sbena erti persahabatan . dulu bukan main rapat dengan aku , ape-2 hal carik aku . tapi skrang kau da lain la budak . dulu lau ade masalah kau carik aku . but no ! ouh , aku lupe aku kan budak tpg da ta rapat , da same . lau aku tahu macam nie dulu , x kn aku berkawan ngan kau .sakit kan hati aje . aku slalu ikot ckp kau , bela kau , sabo ngan kau tpi skrang ...... allah saje yg tahu . kau pon da ade kwn , aku pon da ade kwn . tpi aku rase kwn-2 aku yg aku x rpat sngt dulu pon bile jumpe aku tegor , senyum , slam aku kdang-2 pelok aku . tpi kau .... sakit nye la hati aku bile di ke tepi kan . :(






#sumpahakutakmaafkankoselagikaumintakmaafkataku.

auuuww ! comel .

tadi kat skola aku nmpak my mine pakai bunga kat telinga . telinga kiri wane merah telinga kanan wane kuning . auuwww ! comel seyyh ! dye petik bungan toe kat pkok bunga skola . betape comel nye dye . aku kat tingakt atas jerit-2 tgok dye . kawan aku ckp lau lame-2 tgok muke dye nmpak comel  . ape lgy cubitan kne kat peha kwn aku . lepaz rehat aku g toilet ngan zatul farah . zatul ngan farah lmbat sngt aku bla la dulu . ps2 aku tgok z!eqa nan kajumm pon nk g toilet gak . z!eqa ckp ngan aku jp lgy ade ayam . aku wat dont now aje . skali aku pndang je dpan nmpk dye  . aaauuuwww ! dye snyum kat aku . huhuhu . kwan-2 dye sume berdehem . auwww !

malu giler bai !

ary toe kat skola , mase waktu rehat nak habiz aku ngan zatul n kawan-2 lain jalan nk masok kelas . mase toe kt jlan dkt ngan gelanggang sepak tkraw . kat situ ade kain rentang , aku pon mule la buat perangai mcm biase (gilergiler) . aku berlari sambil terloncat-loncat n tangan aku kt atas melambai-lambai . aku lari arah kajum ngan farah kat pentas perhimpunan . tetibe kajumm ckp "patot la sewel pujaan aty ade kat blakang rupe nye." aku wt muke berkerut" pastu zatul ckp . "ade ayam  la bodoh kat blakang koe x malu kew ? nnti dye ingt kau giler" . aaaarrrggghh !!! malu giler giler la . aku pandang blakang aku tgok ayam ngan kwan-2 dye kat blakang . ade yg tgok aku . ade yg wt bodo . aku tgok ayam slamber je .

Thursday, 25 August 2011

dia milikku

hey budak ! jgn amik hak aku ea . . dia aku pnye . yg kau tak malu nak mntak n kaple ngan dia pasad ? eh-2 langkah mayat aku lu la pompuan ! tuiih ! sabo je la , jgn berangan kau nak besame ngan dia . wa warning kat lu derr , smpai wa tgok lu amik dia wa ketok kepale lu (hehehe) . 

Monday, 22 August 2011

tak sangka aku !

aku tak sangka dia macam toe , dia sanggup ikut cakap kawan dia dari aku . aku tahu la kawan pon penting gak , tapi dia tak adil . mase kapel dia kate dia sayang aku but no ! dia boleh bagi aku kat kawan dia sebab kawan dia toe suke aku ! dia takut hubungan kawan dia hancur . tapi tak kan sanggup wat aku macam nie . okay , lupe kan pasal toe . ade lagi baru ary toe . aku mcg-2 ngan kwan dia Rasyid , pastu Rasyid tnye dia umo aku bpew . bole pulak dia cakap "13  taon , koe jgn ganggu aku dia nanti akim marah law koe kacau dia siap kau aku tumbok muke kau" hey ! Iwan-2 asal kau jadi balaci akim . Akim yg marah lau pulak nak tumbok Rasyid . taik la ! 

Thursday, 18 August 2011

dalam bas ~

tadi an mase balek an , dalam bas mase aku nak balik . perangai aku yang gila keluar time toe jugak. bab depan aku ade budak skola aku gak dia cerita kat kwan dia yang dia baru lepaz clash . . haha ! budak baik pon ade makwe ka ? dia kat depan aku . dia laki . di cakap mcm nie "koe tau tak , aku tak sangka dia wat aku mcm nie , aku nangis giler-giler ari 2 . lepaz nie aku tak nak kejar0kejar pompuan lagi.(er ayt nye) bla bla bla bla bla (aku tak bape dgr bab keling wat bising) . . nak wat mcm mane sepandai-2 tikus melompat akhir nye jatuh kew tanah juga!(er nak berperibahase pulak nape tak pantun skali)" hahahaha ! aku ngan Nurin gelak kuat giler . pastu aku ckp smbil sindir dia . haha ! ps2 dia terus snyap. maybe dia terase kot ! haha ! ps2 aku ckp kat Nurim , "takpe cik terus kan cerita sedih cik,mmng saye nak dgr" teros dia senyap. ps2 pulak ade keling nie tak reti dok diam ngan tak reti nak snyap. di sebab kan dia ta reti dok diam toe , bontot dia kene aku tau tak . sial punye keling . gado aku ngan keling toe .




#tripple fuck kt atas dahi keling toe.

Wednesday, 17 August 2011

dErita Merindu

dulu mcm-2 janji yg kau taburkan untukku. namun kini janji. apa salahku padamu, sampai kau gantung hubungan ini tanpa sebarang sebab yg munasabah. tapi disebalik sikap kau padaku, aku tetap merinduimu sampai hari ini. Aku tgak tahu sampai biila baru kau nak bersemuka dengan aku. Sampai bila kau nak gantung hubungan ini. Dan sampai bila rindu dan cintaku padamu akan terbalas. Aku masih ingat saat-saat kta bahagia dulu. Duniaku hanyalah dengan kau. Kau ibarat pelangi yang menyinari hidupku. Setiap saat aku ingin bersamamu. Tapi disebabkan aku lambat berterus terang, kau terus mengambil satu keputusan untuk menghilang diri daripadaku. Aku mengaku aku bersalah dengan kau. tapi sampai bila kau nak menghukum aku. Sampai bila kau nak menggantungkan hubungan ini
? Aku sedih   aku sangat rindu pada dirimu. Bahkan setiap hari rinduku padamu semakinbertambah. Aku pun berharap kau pun sama merinduiku.Jika aku diberi peluang untuk menyayangi dan mencintaimu lagi, akanku pastikan lebih menghargai hubungan ini dan dirimu. Akannku tebus kesalahanku padamu. Aku berharap satu masa nanti akan tiba saat aku dan kau dipertemukan untuk menyelesaikan hubungan ini. Aku tak pasti derita merinduimu ini berakhir sampai bila .. (aku tulis dengan penuh filling . haha !)

Harga Sebuah Persahabatan !

Duniaku hanya dengan kawan-kawan. Sikapku yang friendly membuatku mempunyai ramai kawan. Kemana saja aku pergi, ada saja orang menegurku. Namun segal-galanya berubah semenjak aku mengenali ape itu cinta. Panahan cinta pertama membuat aku lupa pada teman-teman di sekelilingku. Bagiku cinta adalah segala-galanya.Tanpa cinta aku tidak boleh hidup. Sejak aku bercinta, masaku banyak dihabiskan dengan orang tersayang. Sampai kawan-kawan banyak tidak puas hati denganku. Bagiku kawan-kawan hanya cemburu melihat aku bahagia. Tak ku sangka hubunganku berakhir di tengah jalan. Saat itu duniaku seakan berhenti berputar. Hnaya air mata dan kenangan menamaniku. Barulah aku tahu, betapa sakitnya bila cinta didustai. Namun, di saat aku jatuh ramai kawan-kawan yang banyak memberi kata-kata semangat untuk bangkit balik. Bagiku sekarang, kawan adalah segala-galanya. Cinta boleh datang dan pergi. Tapi kawan akan setia menanti selagi kita masih memerlukannya. 

Tuesday, 16 August 2011

tolong !

beb ! tolong aku . mcm mane nak cakap kt seseorang yg kita mnat sngt kat dye . . aku da la aim dia . tpi tak dapat2 . 0MG ! plizz , aku suke dia sangt . kwan aku kate dia pon suke aku tapi aku tak caye . yela muka cm aku sape jew nak . lagi pon aq taknak timba cari perigi . lol ! dia ensem pew . tapi zatul kate "heemmm okay jew la" .. lantak dia aku yg sku budak toe bkan zatul un. haha !

kesedihan yang terjadi .

balik , balik kepada cinta ! my love is Iwan . dia da tak contact aku lagi . dulu lepas clash , kite orang kapel balik pastu dia wat prangai yang selalu dia wat iaitu menghilangkan diri . aku msj tak dijawab , aq call tak angkat . aku sakit hati giler . pastu sebulan kemudian dia muncul dalam idop aku lagi . dia call aq gune fon abng dia , aku angkat pstu aq tnye nie sape tapi dia diam aje. pastu aku maki dia diam jugak . aku geram aku mati kan fon pstu aq anta mcg at dia . kau nie sape call orang tapi tak angkat , jgn jadi lancau ! pastu dia balas ni haikal kwn iwan . dia ingt aq bodoe nak mampoz , tulisan dia pon aku cam . aku balas iwan peduli ape aku kat dia . dia balaz koe tak peduli kan iwan ? aku blaz lagi  ye memang , dia tak peduli kan aq so,nak wat pew peduli kan dia . 1 bulan wey aq tnggu mcg dia mcm orng bodoe ! dia teros tak mcg aku lagi sampai bile2 . tbe2 kwn aku ckp iwan mntak kapel ngan dye . betape sakitnya hati aku .berguguran air mata aku ! 3 mlam beturut2 aku nangis . smpai kt skola kwn aq tnye kenape mata kau nazwa ?

Saturday, 13 August 2011

jiKa itu yG tERbaik

dye merupakan satu nama yang takkan kulupakan daripada kotak fikiranku ini.kenapa kau tinggalkan aku ? mengapa kau curang pada aku? apa salahku pada dirimu? kejamnya kau buat aku begini! kau taburkan aku bemacam-macam janji. janji yang hanya tinggal janji. sanggup kau buat aku begini. niat hanya ingin mempermainkan aku.
Ramai teman-teman yang bercerita tentang kau. tapi aku membuatakan mata dan memekakkan telinga. memang betul ciinta iut buta. Kerana cinta aku pada kaulah yang telah membutakan hatiku ini. perkenalan antara kita membuat ramai teman yang tidak puas hati. apa dayaku untuk menolak kehadiranmu dalam hidup ku ! 


Dan aku tidak tahu apa niatmu terhadap diriku. yang pasti, sejarah tetap terukir di mana saat kau meninggalkan aku dalam keadaan merana. dan aku pastikan sejarah itu tidak akan berulang lagi . Keran cukuplah sekali aku merasa derita bersama kau. Yang terjafi tetap terjadi, akan aku pastikan setiap langkah yang akan aku ambil selepas ini adalah yang terbaik buat diriku . . . 



Monday, 8 August 2011

hari nie ary malang aq !

OMG ,ary nie la ary yg pling malang untuk aq . first , mse aq nak g skola . aq smpai kt bus top lmbt skit dripada slalu . aq p0n dudok la kt situ2 sbelah budak SMKJ , tnggu pnye tnggu da pkol 12.15 pm. akhiryna ade gak bas , aq ingt budak SMKJ tu da than rupe nye ta , dye b'diri jew mcm model . bas toe pon bla . kne la tnggu lagi smpai 12.25 bas lgy satu smpai . smpai sk0la 12.35 . abz nme aq kne tulis kt buku ! kedua plak , satu kelas kne bebel dgn Cikgu Suraya sbb tak bawak cerita tradisional . law bole satu jam tu gak dye nak bebel . ketige , kne marah lgy ngan cikgu yg sme , waktu yg lain . nie mteplajaran bm pulek . ckgu mrah sbb smua orang tak taw bwat ngan ta tak bce buku. lgy satu bdak laki tak siap keje . ckgu soal 5 orang jew , ps2 tnye mke-2 yg mmng ta bce bku wt p0 la . tnye la aq . abz , smua satu kelas kne denda salin cerpen yuran kat buku kelopak jntung . adey ! keempat , balek je rumah kne msak nasi angkat kain , penat giler . kelima ! mse nak angkat kain , aq jatoh ! perit siall . abiz kain smua jt0h , da la pkai bju sk0ola . mak ai !

Wednesday, 29 June 2011

aq pelik n0k !!

aq ta pham la wey . . k0rang b0ley bgy taw aq ta yg p0mpuan bajet t0e gne mnyak apew ?? mnyak dagu kew ?? . rmai gler la yg mnat kt dye , smpai bdak laki kelas aq 1 c sk0la tel0k p0n b0ey jatuh aty kt dye . . bkan dak klas aq jew klas laen p0n b0ley jt0h aty kt dye yg sk0la SMKSJ !! law jt0h aty sbb pertemuan yg pertama di jj kew, di mydin kew ,di upt0wn ke aq ta kesah sngt der !! tpi sbb tg0k pic yg cantek kt fb !!! hurh ! derr wa pnas aty jew derr ! aq da ckp ngan mem aq t0e , tpi dye ta caye dye kate aq yg jlez . . l0lz !
taek la dye . . aq ta naq mem aq t0e jdi jantan b0d0e kt dunia nie mcm ex-bf p0mpuan bajet t0e , yg sk0la kt rel0k jgak !! mem aq ta caye jgak dye ckp aq yg jlez ta dpt mke yg cntek cm dak p0mpuan t0e . . ell0 !! law cntek 0riginal xpew la jgak !! aq biar kn jew la mem aq t0e . . mamp0z la dye , skali jmpe dak p0mpuan t0e ps2 pengsan aq ta ma !! anti aq akn ckp B0D0E . . mamp0z la dye . . 

Thursday, 23 June 2011

cinta cinta cinta !!

0rang kate cinta yang d'cari ta akn kekal untulk selamanya . . . 


aq knal dye drpada kwn dye . . aq knal kwn dye plak drpada kwn aq . . 
kwn aq jual 6be aq kt kwn dye . . ps2 kwn dye p0n mcg ngan aq , time t0e aq bl0m knl kwn dye lgy .
mcg-2 aq p0n kapel ngan kwn dye , aq kapel p0n sjew-jew bkn nye seri0s p0n t0e p0n  aq b0sn xdew pkwe. aq p0n ta sngka yg kwn dye p0n main-2 kn aq . . kwn dye ckp dye nk blja mk dye swuh . .
aq p0n ckp 0ke , fine (sbena nya aq p0n na clash ngan k0) . . mse kwn dye kate na clash t0e , kwn dye swuh dye yg ckp kn . . dye p0n ckp kt aq . . aq ckp la 0ke . . ps2 mlam t0e aq ngan dye mcg , tnye la nme smua t0e . .  ps2 kte 0wng p0n mcg .. dlam sebulan kte 0wng knal dlam f0m , ps2 dye luah kn  prasaan kt aq . . aq p0n sme jgak . . akhir nya kte 0wng kapel jgak . . time kapel t0e dye ajk jmpe , aq p0n stuju . . bez gak la dpt jmpe ngn dye . . nq kte ensem t0e b0ley la , nq kte ank 0wng kaye p0n kaye la gak , nk kate anak mak t0e mmng . . dye ank tunggal , s0wang lelaki . . (hehehe) .
time aq ngan dye kapel ade plak jengl0t mne ta x puaz aty . . kwn dye yg penah kapel ngan aq dulu x puaz aty ngan dye sbb kapel ngan aq , ps2 dye ngan kwn dye gad0  . . ps2 kwn dye hasut kwn-kwn yg laen eja]ek dye . . ps2 kwn dye ckp law nak j0in lpak ngan kwn - kwn kne bereak ngan aq !!! 
ps2 dye p0n mntk break sbb dye na slamat kn p'sahabatan dye . . time t0e aq nangis (hahaha) yela aq syg gler kt dye . . ps2 aq geram aq k0l kwn dye t0e , aq maki , aq marah dgn menggunakan p'kataan yg keji , n aq bgy warning kt kwn dye . . dalm sebulan dye ta k0l aq 0r mcg aq , ps2 blan dpan nye dye mcg aq t0e p0n jarang , ta salalu mcm dulu  . ps2 dye rndu sngt kt aq dye k0l aq gne 6be kwn dye . . ps2 mlam t0e kwn dye yg 6be 011 t0e p0n mcm aq . . kwn dye ckp "wei aq ske k0 aq nk kapel ngan k0 b0le x ??" ps2 aq plak ckp . . "no . . aq ta na , aq nak iwan . . s0ry ye " ps2 dye plak  " 0uh .. x pe la trima kaseh . ." bes0k plak . . 6be 011 t0e mcg aq lgy , tpi kli nie dye mengatakan yg dye iwn . . iwn t0e si anak emak t0e .mula-2 aq ta caye . ps2 aq k0l bdak t0e , aq dgr suara nye mcm iwn tpi laen sket . . aq tnye aq tnye kwn aq npe suara nye laen ?? kkwn aq ckp da keluar la t0e . . aq p0n angg0k . . ps2 mcg -2 aq p0n kapel ngan dye . . aq da rse laen mcm sbb cara nye laen . . skali jakpa k0l aq . . ps2 jakpa tnye kt aq . . aq na ckp ngan iwan ta ?? aq ckp na .. . ps2 iwan ckp ngan aq . . aq p0n pelik npe iwn yg nie happy iwn yg aq kapel t0e ta . . n iwan yg aq ckp skung nie gne k0 aku nan aq . . lpaz t0e aq ttnye iwan yg aq tgh ckp t0e .. "spe yg gne 6be 011 skung ?? " ps2 dye ckp MUZAMIL . . aq da rse ade yg ta kne nie . . ps2 aq tnye bdak 011 t0e spe dye sbenar nye ?? dye ckp nie iwan la . . aq ta caye jgak . .. aq sw0h kwn aq bwat nk b'nalan ngan bdak t0e . . kwn aq tnye nie sape ?? dye ckp nie MUZAMIL !!! babi !!  apew lgi clash !! ps2 aq mcg ngan iwan sbena . . dye gne f0n jakpa sbb f0n dye r0sak . . kte 0wng mcg mcm 0wng b'cinta . 1 ary . dye mcg ngan aq , dye sw0h aq pnggil syg-2 ngan aye . . aq ckp ta na . . sbb aq na kapel dlu bru ckp mcm t0e . ps2 dye marah aq . . dye ckp "law x sebit perkataan kapel b0le tak , aq rimas la dgr . aq ta nak kapel ngan k0e la !! " aq apew lgy , gugur la airmate aq . .  !! aq benci da . . dulu aq slalu ckp I L0VE Y0U F0REVER . . tpi skung HEY Y0U G0 T0U HELL N FUCK YOU F0REVER !!!

Saturday, 11 June 2011

cute !!! kwn2 aq rmai yg ske d0m0 gigi tajam . .  sbb d0m0 c0mel !! keme pntang gler ngan d0m0 msti adew xkne psl d0m0 , , dye kte d0m0 nie x c0mey la , gigi tajam la , wane d0m0 mcm taek lembu la . apew la bnyk la lgy dye ckp psad d0m0 . . qeela pulak pminat stia d0m0 , snggup bli brang d0m0 wlau harge nye mhal , kte  nye nk wt k0leksi d0m0 . smua brang d0m0 dye kumpul . . aq p0n mnat tpi x segile mcm qeela . . hehehe !!

chumill kn hana tajima . . aq ske dress up dye , dress up dye gler cantik x t'kte lah . . dye ngan yuna same !!! akak aq ske ikut dress up yuna ,  jijik's d0e ...
c0mey kn dye ?? dye aq pnye 0ke . . sekarang nie ta kira lu abang long ka , lu ayahanda ka JB nie milik gua . HAHAHAxx !!! law aq taw spew yg bling tel0r kt JB nie , siap 0wng t0e aq kerja kn . . hehehehe ..

Friday, 10 June 2011

kawan makan kawan . .

aq geram d0e ngan s0wang p0mpuan nie . . dye kwn aq !! dri dlu dye thu aq ske mamat t0e tpi dye ttp na rmpas laki t0e dri aq . . ape slah aq ???? alasan dye t0e abng angkt dye ... tpi mcg b'syg2 bgai .. ske sngt jelez kn aq .. da la itam ta sedar diri , , dulu baek ajew dye , tpi skung pkai td0ng pendek , pkai sngg0l tnggi2 , pkai st0kin pendek , & GEDIK  . . aq ta taw na ckp apew pst dye .. !!!! :p aq fuck dye smpai maty !!

Thursday, 9 June 2011

haish ! mamat p0y0 nie . .

 geram bt0l la ngan mamat nie ! jgn lu ingt lu ensem sngt la der  . . pena k0e nmpk aq pndang k0e ?? pena ?? hey sbelah mte p0n aq ta pndang la . . aq ske k0e ??? hurh mmng ta la wey ! aq x kn ske mamat playb0y cm k0e la ! n aq jgak x kn ske mamat yg ske b'cium ngan p0mpuan ssuka aty  !!!!!!! 0ne m0re aq ta ske laki yg snang d'tpu  mkwe ! B0D0E ! d'tatang mkwe  t0e bgai mnyak yg pen0 wt apew ??? 0ke ksabaran aq , aq than !

Monday, 30 May 2011

hang 0ut wif my fwenz

smalam an , aq g d0lan2 nan kwn2 aq . . bez gler la !! aq nan dye 0wng jlan keliling kamp0ng jangkang . . huh ! penat la gak . . law adew kwn mybe ta rse penat la . aq dpat jpe qeela , keme , sara , ain , shamiera & pura !! sy0k d0e . . aq da lme ta jmpe dye 0wng sbb t0e la aq ske sngt . aq pling rndu bez fwen aq SARA . . ary nie aq na g jlan2 agy ngan dye 0wng ,, tpi ary turn uma aq plak dye 0wng lpak . . smalam uma keme , sham ngan pura . . 0ke la ! aq na cau lu .