call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Thursday, 25 August 2011

dia milikku

hey budak ! jgn amik hak aku ea . . dia aku pnye . yg kau tak malu nak mntak n kaple ngan dia pasad ? eh-2 langkah mayat aku lu la pompuan ! tuiih ! sabo je la , jgn berangan kau nak besame ngan dia . wa warning kat lu derr , smpai wa tgok lu amik dia wa ketok kepale lu (hehehe) . 

Monday, 22 August 2011

tak sangka aku !

aku tak sangka dia macam toe , dia sanggup ikut cakap kawan dia dari aku . aku tahu la kawan pon penting gak , tapi dia tak adil . mase kapel dia kate dia sayang aku but no ! dia boleh bagi aku kat kawan dia sebab kawan dia toe suke aku ! dia takut hubungan kawan dia hancur . tapi tak kan sanggup wat aku macam nie . okay , lupe kan pasal toe . ade lagi baru ary toe . aku mcg-2 ngan kwan dia Rasyid , pastu Rasyid tnye dia umo aku bpew . bole pulak dia cakap "13  taon , koe jgn ganggu aku dia nanti akim marah law koe kacau dia siap kau aku tumbok muke kau" hey ! Iwan-2 asal kau jadi balaci akim . Akim yg marah lau pulak nak tumbok Rasyid . taik la ! 

Thursday, 18 August 2011

dalam bas ~

tadi an mase balek an , dalam bas mase aku nak balik . perangai aku yang gila keluar time toe jugak. bab depan aku ade budak skola aku gak dia cerita kat kwan dia yang dia baru lepaz clash . . haha ! budak baik pon ade makwe ka ? dia kat depan aku . dia laki . di cakap mcm nie "koe tau tak , aku tak sangka dia wat aku mcm nie , aku nangis giler-giler ari 2 . lepaz nie aku tak nak kejar0kejar pompuan lagi.(er ayt nye) bla bla bla bla bla (aku tak bape dgr bab keling wat bising) . . nak wat mcm mane sepandai-2 tikus melompat akhir nye jatuh kew tanah juga!(er nak berperibahase pulak nape tak pantun skali)" hahahaha ! aku ngan Nurin gelak kuat giler . pastu aku ckp smbil sindir dia . haha ! ps2 dia terus snyap. maybe dia terase kot ! haha ! ps2 aku ckp kat Nurim , "takpe cik terus kan cerita sedih cik,mmng saye nak dgr" teros dia senyap. ps2 pulak ade keling nie tak reti dok diam ngan tak reti nak snyap. di sebab kan dia ta reti dok diam toe , bontot dia kene aku tau tak . sial punye keling . gado aku ngan keling toe .




#tripple fuck kt atas dahi keling toe.

Wednesday, 17 August 2011

dErita Merindu

dulu mcm-2 janji yg kau taburkan untukku. namun kini janji. apa salahku padamu, sampai kau gantung hubungan ini tanpa sebarang sebab yg munasabah. tapi disebalik sikap kau padaku, aku tetap merinduimu sampai hari ini. Aku tgak tahu sampai biila baru kau nak bersemuka dengan aku. Sampai bila kau nak gantung hubungan ini. Dan sampai bila rindu dan cintaku padamu akan terbalas. Aku masih ingat saat-saat kta bahagia dulu. Duniaku hanyalah dengan kau. Kau ibarat pelangi yang menyinari hidupku. Setiap saat aku ingin bersamamu. Tapi disebabkan aku lambat berterus terang, kau terus mengambil satu keputusan untuk menghilang diri daripadaku. Aku mengaku aku bersalah dengan kau. tapi sampai bila kau nak menghukum aku. Sampai bila kau nak menggantungkan hubungan ini
? Aku sedih   aku sangat rindu pada dirimu. Bahkan setiap hari rinduku padamu semakinbertambah. Aku pun berharap kau pun sama merinduiku.Jika aku diberi peluang untuk menyayangi dan mencintaimu lagi, akanku pastikan lebih menghargai hubungan ini dan dirimu. Akannku tebus kesalahanku padamu. Aku berharap satu masa nanti akan tiba saat aku dan kau dipertemukan untuk menyelesaikan hubungan ini. Aku tak pasti derita merinduimu ini berakhir sampai bila .. (aku tulis dengan penuh filling . haha !)

Harga Sebuah Persahabatan !

Duniaku hanya dengan kawan-kawan. Sikapku yang friendly membuatku mempunyai ramai kawan. Kemana saja aku pergi, ada saja orang menegurku. Namun segal-galanya berubah semenjak aku mengenali ape itu cinta. Panahan cinta pertama membuat aku lupa pada teman-teman di sekelilingku. Bagiku cinta adalah segala-galanya.Tanpa cinta aku tidak boleh hidup. Sejak aku bercinta, masaku banyak dihabiskan dengan orang tersayang. Sampai kawan-kawan banyak tidak puas hati denganku. Bagiku kawan-kawan hanya cemburu melihat aku bahagia. Tak ku sangka hubunganku berakhir di tengah jalan. Saat itu duniaku seakan berhenti berputar. Hnaya air mata dan kenangan menamaniku. Barulah aku tahu, betapa sakitnya bila cinta didustai. Namun, di saat aku jatuh ramai kawan-kawan yang banyak memberi kata-kata semangat untuk bangkit balik. Bagiku sekarang, kawan adalah segala-galanya. Cinta boleh datang dan pergi. Tapi kawan akan setia menanti selagi kita masih memerlukannya. 

Tuesday, 16 August 2011

tolong !

beb ! tolong aku . mcm mane nak cakap kt seseorang yg kita mnat sngt kat dye . . aku da la aim dia . tpi tak dapat2 . 0MG ! plizz , aku suke dia sangt . kwan aku kate dia pon suke aku tapi aku tak caye . yela muka cm aku sape jew nak . lagi pon aq taknak timba cari perigi . lol ! dia ensem pew . tapi zatul kate "heemmm okay jew la" .. lantak dia aku yg sku budak toe bkan zatul un. haha !

kesedihan yang terjadi .

balik , balik kepada cinta ! my love is Iwan . dia da tak contact aku lagi . dulu lepas clash , kite orang kapel balik pastu dia wat prangai yang selalu dia wat iaitu menghilangkan diri . aku msj tak dijawab , aq call tak angkat . aku sakit hati giler . pastu sebulan kemudian dia muncul dalam idop aku lagi . dia call aq gune fon abng dia , aku angkat pstu aq tnye nie sape tapi dia diam aje. pastu aku maki dia diam jugak . aku geram aku mati kan fon pstu aq anta mcg at dia . kau nie sape call orang tapi tak angkat , jgn jadi lancau ! pastu dia balas ni haikal kwn iwan . dia ingt aq bodoe nak mampoz , tulisan dia pon aku cam . aku balas iwan peduli ape aku kat dia . dia balaz koe tak peduli kan iwan ? aku blaz lagi  ye memang , dia tak peduli kan aq so,nak wat pew peduli kan dia . 1 bulan wey aq tnggu mcg dia mcm orng bodoe ! dia teros tak mcg aku lagi sampai bile2 . tbe2 kwn aku ckp iwan mntak kapel ngan dye . betape sakitnya hati aku .berguguran air mata aku ! 3 mlam beturut2 aku nangis . smpai kt skola kwn aq tnye kenape mata kau nazwa ?

Saturday, 13 August 2011

jiKa itu yG tERbaik

dye merupakan satu nama yang takkan kulupakan daripada kotak fikiranku ini.kenapa kau tinggalkan aku ? mengapa kau curang pada aku? apa salahku pada dirimu? kejamnya kau buat aku begini! kau taburkan aku bemacam-macam janji. janji yang hanya tinggal janji. sanggup kau buat aku begini. niat hanya ingin mempermainkan aku.
Ramai teman-teman yang bercerita tentang kau. tapi aku membuatakan mata dan memekakkan telinga. memang betul ciinta iut buta. Kerana cinta aku pada kaulah yang telah membutakan hatiku ini. perkenalan antara kita membuat ramai teman yang tidak puas hati. apa dayaku untuk menolak kehadiranmu dalam hidup ku ! 


Dan aku tidak tahu apa niatmu terhadap diriku. yang pasti, sejarah tetap terukir di mana saat kau meninggalkan aku dalam keadaan merana. dan aku pastikan sejarah itu tidak akan berulang lagi . Keran cukuplah sekali aku merasa derita bersama kau. Yang terjafi tetap terjadi, akan aku pastikan setiap langkah yang akan aku ambil selepas ini adalah yang terbaik buat diriku . . . 



Monday, 8 August 2011

hari nie ary malang aq !

OMG ,ary nie la ary yg pling malang untuk aq . first , mse aq nak g skola . aq smpai kt bus top lmbt skit dripada slalu . aq p0n dudok la kt situ2 sbelah budak SMKJ , tnggu pnye tnggu da pkol 12.15 pm. akhiryna ade gak bas , aq ingt budak SMKJ tu da than rupe nye ta , dye b'diri jew mcm model . bas toe pon bla . kne la tnggu lagi smpai 12.25 bas lgy satu smpai . smpai sk0la 12.35 . abz nme aq kne tulis kt buku ! kedua plak , satu kelas kne bebel dgn Cikgu Suraya sbb tak bawak cerita tradisional . law bole satu jam tu gak dye nak bebel . ketige , kne marah lgy ngan cikgu yg sme , waktu yg lain . nie mteplajaran bm pulek . ckgu mrah sbb smua orang tak taw bwat ngan ta tak bce buku. lgy satu bdak laki tak siap keje . ckgu soal 5 orang jew , ps2 tnye mke-2 yg mmng ta bce bku wt p0 la . tnye la aq . abz , smua satu kelas kne denda salin cerpen yuran kat buku kelopak jntung . adey ! keempat , balek je rumah kne msak nasi angkat kain , penat giler . kelima ! mse nak angkat kain , aq jatoh ! perit siall . abiz kain smua jt0h , da la pkai bju sk0ola . mak ai !