call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Thursday, 18 August 2011

dalam bas ~

tadi an mase balek an , dalam bas mase aku nak balik . perangai aku yang gila keluar time toe jugak. bab depan aku ade budak skola aku gak dia cerita kat kwan dia yang dia baru lepaz clash . . haha ! budak baik pon ade makwe ka ? dia kat depan aku . dia laki . di cakap mcm nie "koe tau tak , aku tak sangka dia wat aku mcm nie , aku nangis giler-giler ari 2 . lepaz nie aku tak nak kejar0kejar pompuan lagi.(er ayt nye) bla bla bla bla bla (aku tak bape dgr bab keling wat bising) . . nak wat mcm mane sepandai-2 tikus melompat akhir nye jatuh kew tanah juga!(er nak berperibahase pulak nape tak pantun skali)" hahahaha ! aku ngan Nurin gelak kuat giler . pastu aku ckp smbil sindir dia . haha ! ps2 dia terus snyap. maybe dia terase kot ! haha ! ps2 aku ckp kat Nurim , "takpe cik terus kan cerita sedih cik,mmng saye nak dgr" teros dia senyap. ps2 pulak ade keling nie tak reti dok diam ngan tak reti nak snyap. di sebab kan dia ta reti dok diam toe , bontot dia kene aku tau tak . sial punye keling . gado aku ngan keling toe .




#tripple fuck kt atas dahi keling toe.

No comments:

Post a Comment