call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Wednesday 17 August 2011

Harga Sebuah Persahabatan !

Duniaku hanya dengan kawan-kawan. Sikapku yang friendly membuatku mempunyai ramai kawan. Kemana saja aku pergi, ada saja orang menegurku. Namun segal-galanya berubah semenjak aku mengenali ape itu cinta. Panahan cinta pertama membuat aku lupa pada teman-teman di sekelilingku. Bagiku cinta adalah segala-galanya.Tanpa cinta aku tidak boleh hidup. Sejak aku bercinta, masaku banyak dihabiskan dengan orang tersayang. Sampai kawan-kawan banyak tidak puas hati denganku. Bagiku kawan-kawan hanya cemburu melihat aku bahagia. Tak ku sangka hubunganku berakhir di tengah jalan. Saat itu duniaku seakan berhenti berputar. Hnaya air mata dan kenangan menamaniku. Barulah aku tahu, betapa sakitnya bila cinta didustai. Namun, di saat aku jatuh ramai kawan-kawan yang banyak memberi kata-kata semangat untuk bangkit balik. Bagiku sekarang, kawan adalah segala-galanya. Cinta boleh datang dan pergi. Tapi kawan akan setia menanti selagi kita masih memerlukannya. 

No comments:

Post a Comment