call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Saturday 13 August 2011

jiKa itu yG tERbaik

dye merupakan satu nama yang takkan kulupakan daripada kotak fikiranku ini.kenapa kau tinggalkan aku ? mengapa kau curang pada aku? apa salahku pada dirimu? kejamnya kau buat aku begini! kau taburkan aku bemacam-macam janji. janji yang hanya tinggal janji. sanggup kau buat aku begini. niat hanya ingin mempermainkan aku.
Ramai teman-teman yang bercerita tentang kau. tapi aku membuatakan mata dan memekakkan telinga. memang betul ciinta iut buta. Kerana cinta aku pada kaulah yang telah membutakan hatiku ini. perkenalan antara kita membuat ramai teman yang tidak puas hati. apa dayaku untuk menolak kehadiranmu dalam hidup ku ! 


Dan aku tidak tahu apa niatmu terhadap diriku. yang pasti, sejarah tetap terukir di mana saat kau meninggalkan aku dalam keadaan merana. dan aku pastikan sejarah itu tidak akan berulang lagi . Keran cukuplah sekali aku merasa derita bersama kau. Yang terjafi tetap terjadi, akan aku pastikan setiap langkah yang akan aku ambil selepas ini adalah yang terbaik buat diriku . . . 



No comments:

Post a Comment