call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Tuesday, 16 August 2011

kesedihan yang terjadi .

balik , balik kepada cinta ! my love is Iwan . dia da tak contact aku lagi . dulu lepas clash , kite orang kapel balik pastu dia wat prangai yang selalu dia wat iaitu menghilangkan diri . aku msj tak dijawab , aq call tak angkat . aku sakit hati giler . pastu sebulan kemudian dia muncul dalam idop aku lagi . dia call aq gune fon abng dia , aku angkat pstu aq tnye nie sape tapi dia diam aje. pastu aku maki dia diam jugak . aku geram aku mati kan fon pstu aq anta mcg at dia . kau nie sape call orang tapi tak angkat , jgn jadi lancau ! pastu dia balas ni haikal kwn iwan . dia ingt aq bodoe nak mampoz , tulisan dia pon aku cam . aku balas iwan peduli ape aku kat dia . dia balaz koe tak peduli kan iwan ? aku blaz lagi  ye memang , dia tak peduli kan aq so,nak wat pew peduli kan dia . 1 bulan wey aq tnggu mcg dia mcm orng bodoe ! dia teros tak mcg aku lagi sampai bile2 . tbe2 kwn aku ckp iwan mntak kapel ngan dye . betape sakitnya hati aku .berguguran air mata aku ! 3 mlam beturut2 aku nangis . smpai kt skola kwn aq tnye kenape mata kau nazwa ?

No comments:

Post a Comment