call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Friday, 9 September 2011

kawan ?

huh , kawan ke ? sampai aku lalu tak pandang , aku rase ko da nmpak aku lalu tapi kau saje je bwat-2 ta nmpk . aku tahu la aku skola laen tak yah la nak ke tepi kan aku . beraya tak ajak aku . okay fine . aku tahu nie mmng sbena erti persahabatan . dulu bukan main rapat dengan aku , ape-2 hal carik aku . tapi skrang kau da lain la budak . dulu lau ade masalah kau carik aku . but no ! ouh , aku lupe aku kan budak tpg da ta rapat , da same . lau aku tahu macam nie dulu , x kn aku berkawan ngan kau .sakit kan hati aje . aku slalu ikot ckp kau , bela kau , sabo ngan kau tpi skrang ...... allah saje yg tahu . kau pon da ade kwn , aku pon da ade kwn . tpi aku rase kwn-2 aku yg aku x rpat sngt dulu pon bile jumpe aku tegor , senyum , slam aku kdang-2 pelok aku . tpi kau .... sakit nye la hati aku bile di ke tepi kan . :(






#sumpahakutakmaafkankoselagikaumintakmaafkataku.

auuuww ! comel .

tadi kat skola aku nmpak my mine pakai bunga kat telinga . telinga kiri wane merah telinga kanan wane kuning . auuwww ! comel seyyh ! dye petik bungan toe kat pkok bunga skola . betape comel nye dye . aku kat tingakt atas jerit-2 tgok dye . kawan aku ckp lau lame-2 tgok muke dye nmpak comel  . ape lgy cubitan kne kat peha kwn aku . lepaz rehat aku g toilet ngan zatul farah . zatul ngan farah lmbat sngt aku bla la dulu . ps2 aku tgok z!eqa nan kajumm pon nk g toilet gak . z!eqa ckp ngan aku jp lgy ade ayam . aku wat dont now aje . skali aku pndang je dpan nmpk dye  . aaauuuwww ! dye snyum kat aku . huhuhu . kwan-2 dye sume berdehem . auwww !

malu giler bai !

ary toe kat skola , mase waktu rehat nak habiz aku ngan zatul n kawan-2 lain jalan nk masok kelas . mase toe kt jlan dkt ngan gelanggang sepak tkraw . kat situ ade kain rentang , aku pon mule la buat perangai mcm biase (gilergiler) . aku berlari sambil terloncat-loncat n tangan aku kt atas melambai-lambai . aku lari arah kajum ngan farah kat pentas perhimpunan . tetibe kajumm ckp "patot la sewel pujaan aty ade kat blakang rupe nye." aku wt muke berkerut" pastu zatul ckp . "ade ayam  la bodoh kat blakang koe x malu kew ? nnti dye ingt kau giler" . aaaarrrggghh !!! malu giler giler la . aku pandang blakang aku tgok ayam ngan kwan-2 dye kat blakang . ade yg tgok aku . ade yg wt bodo . aku tgok ayam slamber je .