call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Sunday, 30 October 2011

malaysian girl !

jyeah ,, kami lha malaysian girl ..

terdiri daripada :-

*http://www.facebook.com/qeylott
 *http://www.facebook.com/qeylott#!/syaza.syaf
*http://www.facebook.com/qeylott#!/bastinjieberjustinbieber
*http://www.facebook.com/profile.php?id=100001577635086
walaupun dia tak pakai baju Malaysia , tapi takpe

*http://www.facebook.com/profile.php?id=100001577635086#!/rindukau.sygs

ini lha harapan bangsa dan negara ,, wahaha

sibok dalam hidop aku ,,

aku tetibe teringat kat dia ,, 
kenape harus ingt dia balik ? 
au rindu dia kea ? 
dia orang pertama aku kapel ,,

semalam , lepas au lepa ngan kawan ,, aku jalan kaki balek dari kedai makan . aku jalan , aku dengar orang hon-2 kat blakang aku pandang blakang tgok dia ngan kawan-2 dia tengah gelak-2 . aku bwat bodoh ,, 
pastu balek dalam bilek aku ingat dia lagi ,, =,,= 
aku taksuke macam nie ,, mase malam pulak aku nak hantar mak aku pegy esso tnggu bas nk g rombongan ,,
aku masok dalam esso toe nk beli air ,, aku nmpak dia kt counter nk bayar minyak . au tgok baju dye ,,, 
dia pakai baju MALAYSIA .. petang mase dia hon-2 aku toe aku p0n pakai baju malaysia ,, 
aku pandang dia ,, dia senyum kat aku .. ya allah aku rase sesuatu . mase dia nak keluar pon dye pandang aku sambil senyum ,, malam toe aku teringat mase kite orang kapel .. 
--' sebel betol aku ,, 

hishamtolongjanganbwatmacamni

Friday, 21 October 2011

kawan saya ,,

meyh-2 tgok kawan saye meh .. kawan saye sume comel-2 , cantek-2 &cute-2 . kau hade ? tak hade ken ? wahaha

OKAY-2 1)Nur Sara Syahirah bt Mohd Shahlan,13.. dye kawan aku ! tengok ! comel ken ? kahkahkah .. 
she is my bff . ya forever ! dye skola ket SMK sriistana . wahahaha .. 

2)nurul ain kamelia bt ____ akhir,13 . wahaha aku tak ingt yg dpan aku ingt akhir nya aje .. wahahaha . sorry keme dh lame tak bergurau , saje nk gurAU-2 kahkahkah .. dye kawan saye , school at SMkSJ .. 


3) nie kawan saye juge , name dye Zatul Afiqah Bt ABD Razak .. 
dye kwan gile-2 saye ,, dngan dye lau sehari tak gelak tak boleh tok ! ade jea yang bwat kita orang gelak ,, ade lagy 3 orang manusia yg perangai mcam kami ..



4) k nmpk yg tgh baring toe ? yes dye la antara slah sorang yg aku ckp kn tdi toe . nme dye farah hanani,13. skola tpg ! zatul pon tpg gak ,, dye nie pong gile-2 gak persis saye juga zatul .. 




nmpak tak , nmpK tak ? okay nie la bole di kata kan geng saya ,, but yg tudong itam toe kawan jew nme nye Z!eqah , skola aku gak .
okay yg 2 orang lgy tu ,,, yg tak pkai tdong toe . kay , nme dye Chai Jie Hui ,,keturunan cina . perangai same macam kita orang ,lagy 1 toe ha yg blakang aku yg tgh menonggeng toe .. nme dye Azreena Liyana , Keturunan pakistan ! wahahaha ,, tak la melayu .. same gak prangai nye .. dye tarikh lahir nye sme nan aku .. 




nme dye arysa arina !! skola aku , sebaya aku .. 
dye lah fotographer saya dan kawan-2 . wahahaha ... cantek kn dye .. ade lagy sorang Malissa Zurin , carik pic dye tak jmpe  dye private kan . wahahahaha

Monday, 17 October 2011

tak harap kan dye lagi !

aku malas lah nk harap kan dye lagy ,, malas nk amik thu pasad dye lagy . aku dh tak suke ,, 
tapi aku masih ade perasan suke kt dye . aku sayang kt dye lagi walaupon aku thu dye dah ade gf . 
err . -,- aku benci lah mcm nie ,, boleh tak aku tak nak ade persaan nie . dye dh ade makwe n dye tak suke aku . aku nie jew yg SS kt dye . dye takde secebis perasaan pon kt aku . yela aku nie bkn cantek pon . sakai plak toe , patot kea dye suke aku ? tuihh ! muke aku mmng mntak ludah je .. aku mmng hina .. n aku bkn ciri pompn kesukaan dye . ishh .. aku malaz nk pikir lagy pasal nie .. 

Sunday, 2 October 2011

manusia b0leh berubah ..

saya ade kawan ! 
dye da berubah , saye sedih . 
ramai kawan-2 saye cakap . 
dulu dia baik , pemalu , tapi sekarang ... 
saye tak mau ckp sbb dia kwn saye . 
walaupun ade orang fitnah dye masok bilik laki , aku tak pecaye 
sbb aku tahu dye bukan macam tu . bile dye tnye dye tahu tak pasal toe saye 
ckp tak tahu sbb aku takot dye sediyh . nnti dye ingt aku pecaye pasal toe .
tapi bila aku tgok dye mmng berubah .. aku nak dye balek ! aku nak dye yg dulu 
arrggh !! mcm nie la kwan . sejak bercinta berubah sngt .. cinta monyet 
jarang bwak smpai ke pelamin . cinta monyet hanye sekadar cinta sementara 
sahaja . cinta sejati datang dari hati !!