call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Sunday 30 October 2011

sibok dalam hidop aku ,,

aku tetibe teringat kat dia ,, 
kenape harus ingt dia balik ? 
au rindu dia kea ? 
dia orang pertama aku kapel ,,

semalam , lepas au lepa ngan kawan ,, aku jalan kaki balek dari kedai makan . aku jalan , aku dengar orang hon-2 kat blakang aku pandang blakang tgok dia ngan kawan-2 dia tengah gelak-2 . aku bwat bodoh ,, 
pastu balek dalam bilek aku ingat dia lagi ,, =,,= 
aku taksuke macam nie ,, mase malam pulak aku nak hantar mak aku pegy esso tnggu bas nk g rombongan ,,
aku masok dalam esso toe nk beli air ,, aku nmpak dia kt counter nk bayar minyak . au tgok baju dye ,,, 
dia pakai baju MALAYSIA .. petang mase dia hon-2 aku toe aku p0n pakai baju malaysia ,, 
aku pandang dia ,, dia senyum kat aku .. ya allah aku rase sesuatu . mase dia nak keluar pon dye pandang aku sambil senyum ,, malam toe aku teringat mase kite orang kapel .. 
--' sebel betol aku ,, 

hishamtolongjanganbwatmacamni

No comments:

Post a Comment