call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Monday, 17 October 2011

tak harap kan dye lagi !

aku malas lah nk harap kan dye lagy ,, malas nk amik thu pasad dye lagy . aku dh tak suke ,, 
tapi aku masih ade perasan suke kt dye . aku sayang kt dye lagi walaupon aku thu dye dah ade gf . 
err . -,- aku benci lah mcm nie ,, boleh tak aku tak nak ade persaan nie . dye dh ade makwe n dye tak suke aku . aku nie jew yg SS kt dye . dye takde secebis perasaan pon kt aku . yela aku nie bkn cantek pon . sakai plak toe , patot kea dye suke aku ? tuihh ! muke aku mmng mntak ludah je .. aku mmng hina .. n aku bkn ciri pompn kesukaan dye . ishh .. aku malaz nk pikir lagy pasal nie .. 

No comments:

Post a Comment