call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Sunday 20 November 2011

hello girl ! who u ? i dont now u .. omg ! 
girl u tak malu kew nk salam i ? omg ! jijik larh weyh aku nk salam kau . 
kau bukan kawan aku , hanye kawan aku jew yg aku salam . owg yg aku tak kenal , bukan kawan & aku tak anggap sebagai kawan aku tak kan salam . 
by the way kau tak yah tunjuk baik okay .. 


- 3.15 p.m : time waktu rehat kt skolah ! aku tgh tunggu farah , zatul & azreena . aku tengah jerit panggil nme zatul . tetibe ade owg sentuh bahu aku . dengan muka separuh pelik aku pandang dia . dia budak yg aku benci sbb rampas kebahagiaan aku yg suke LARI RUMAH tetibe hulur tangan nk salam dengan aku .  aku bwat dont now jewp ps2 aku jerit lagy nme zatul . tetibe azwan ckp 'salam lha nazwa kau nie kejam betol owg dh hulur bwat tak tahu pulak , jgn lha dengki dgn dye. tgok muka dia toe kau tak kesian kea' aku pndang muke dia , dia bole senyum kemot dye toe kt aku . hish ikot kn aty nk jew aku tampo ! nk taknak aku salam jew lha smbil bwat muke . 


-4.05 p.m : balek awal ! aku jalan sebelah azwan pastu aku pandang azwan tetibe azwan ckp ' _ _ _ jom balek jom ,, nawa jeles lha toe nnti balek nangis touching keco kt facebook.'      pannnggggg !!! merah pipi wan aku tampo . kan dh kena ngan aku . peduli ape aku . aku pandang belakang tgok ida  beri snyuman kemut dye toe kt aku . huh . aku jalan malas nk layan wan , aku lain pitah kawan wan . 

No comments:

Post a Comment