call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Wednesday, 1 August 2012

kau ingat aku boleh lupe kau ke bodoh ? aku sayang kau laa . berapa lama aku nangis sebab kau ? 5 bulan . kau fikir memory aku dengan kau boleh hilang macam tuh aja ke ? weyy ,, aku sayang kau bongok . kenapa kau tak pernah sayang aku ? ohh lupe , siapa laa aku kau nak sayang kan . aku kan jongang . aku kan sempurna . . aku jongang ke ? tak pon , siket jaa . bila aku tengok diri aku sendiri , aku tengok aku sendiri dah mcm keling mati laki tahu tak . . 

No comments:

Post a Comment