call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Wednesday, 1 August 2012

hancur hati . !

aku tahu dahh . dah agak dah . kau nak perguna kan aku kan . kau tak gentle bro , kau sukakan kawan aku tapi kau jadi kan aku supaya kau boleh rapat dengan kawan aku . aku tak boleh marah kawan aku tuh , sebab aku tahu bukan salah dia . tapi aku tengok si evol tuh macam suka wan aja . tak apalah , aku redha . siapalah aku . aku hanya insan biasa yg tak mempunyai kecantikan . tak apa lahh aku bahagia kalau tgok kau dah kawan aku bahagia . aku tak kesah korang nak couple asalkan kau bahagia . tapi ! aku tak suka kau permaikan aku sebab nak evol !! aku ada hati dan perasaan . kau goda aku , bila aku dah sayang kau balik aku clash kan soyod kau buat bodoh kat aku . aku ibart macam bola dan alat permainan kau . tak !! hati aku sakit lagi . sampai hhati kau wan . tak apalah bgos lah kau pilih evol yelaa dia kan lawa. tak mcam aku buruk ! hitam , jongang . evol tuh kan putih lawa hot ! tolong laa berhenti mainkan aku . aku terasa bodoh tahu tak . kau buat macam aku ni tak ada maruah . kalau kau nak orang lain , jgn nak libatkan aku . aku benci kau buat sekali lagi . kali ni aku cuba betol-2 lupa kan kau . bye !

No comments:

Post a Comment