call me Nawa ~~

call me Nawa ~~

Wednesday 17 August 2011

dErita Merindu

dulu mcm-2 janji yg kau taburkan untukku. namun kini janji. apa salahku padamu, sampai kau gantung hubungan ini tanpa sebarang sebab yg munasabah. tapi disebalik sikap kau padaku, aku tetap merinduimu sampai hari ini. Aku tgak tahu sampai biila baru kau nak bersemuka dengan aku. Sampai bila kau nak gantung hubungan ini. Dan sampai bila rindu dan cintaku padamu akan terbalas. Aku masih ingat saat-saat kta bahagia dulu. Duniaku hanyalah dengan kau. Kau ibarat pelangi yang menyinari hidupku. Setiap saat aku ingin bersamamu. Tapi disebabkan aku lambat berterus terang, kau terus mengambil satu keputusan untuk menghilang diri daripadaku. Aku mengaku aku bersalah dengan kau. tapi sampai bila kau nak menghukum aku. Sampai bila kau nak menggantungkan hubungan ini
? Aku sedih   aku sangat rindu pada dirimu. Bahkan setiap hari rinduku padamu semakinbertambah. Aku pun berharap kau pun sama merinduiku.Jika aku diberi peluang untuk menyayangi dan mencintaimu lagi, akanku pastikan lebih menghargai hubungan ini dan dirimu. Akannku tebus kesalahanku padamu. Aku berharap satu masa nanti akan tiba saat aku dan kau dipertemukan untuk menyelesaikan hubungan ini. Aku tak pasti derita merinduimu ini berakhir sampai bila .. (aku tulis dengan penuh filling . haha !)

No comments:

Post a Comment